מסנן לתמי 4 – מבצעים והנחות לרוכשים

אקווה טל - פילטר לתמי 4 | מסנן לתמי 4 | סנן אלקטרה בר - יצור ושיווק מסננים
מסנן פילטר לתמי 4 החלפת פילטר לכל סוגי התמי 4

מי ברז אמורים להיות בטוחים לשתייה, אך ישנה מגמה הולכת וגדלה של צרכנים המעוניינים לטהר את המים שלהם באמצעות מערכות סינון ביתיות. ישנן שיטות שונות לסינון מים, לכל אחת יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נתייחס לאופציות השונות

מים טהורים, בריאות טובה

מי שתייה נקיים ובטוחים חיוניים לשמירה על הבריאות. למרות, שלעתים קרובות, ההנחה היא שמי ברז בטוחים לשתייה, זה לא תמיד המקרה. למעשה, אפילו מים העוברים דרך מערכת טיהור עירונית או אזורית יכולים להכיל מגוון מזהמים שעלולים להשפיע באופן שלילי על הבריאות. חשיפה למזהמים כימיים במי שתייה עלולה להשפיע על בריאות האדם ובמיוחד ילדים ואוכלוסיית הגיל השלישי. לדוגמה, חשיפה לתוצרי לוואי של חומרי חיטוי מסוג טריהלומתנים, חומרים אורגניים מומסים היוצרים עם כלור תרכובת המגבירה את הסיכון לסרטן שלפוחית השתן, או חשיפה לעופרת במי שתייה הקשורה לפגיעה בהתפתחות הקוגניטיבית. לכן, הסרת מזהמים ממי השתייה היא אחת הסיבות המרכזיות לשימוש הנעשה בברי מים המשמשים גם כמכשירים ביתיים לטיהור מים, כמו תמי 4. מזהמים אלה יכולים להגיע ממגוון מקורות, כמו חיידקים, וירוסים, כימיקלים ומתכות כבדות.

 

פילטר לתמי 4

אחד הרכיבים המרכזיים של מטהרי מים הם המסננים או פילטרים, כמו המותג "בלו ווטר", המשווק מסננים לתמי 4. מסננים אלה מטהרים את מים הברז המוזרמים דרך מכשירי תמי 4  לכוס המים שכולם שותים. ללא אפשרות לסינון של המים, ברי מים יכולים לקרר ולחמם את המים, אך לא יותר מזה. יש הטוענים כי יש צורך בפתרון מערכתי יותר מאשר מסנן לתמי 4 או פילטר לתמי 4. אך בעידן הנוכחי יש מגוון מזהמים הנמצאים במי השתייה וחייבים לטפל בהם האופן זה או אחר

 

מהם המזהמים הנפוצים ביותר שנמצאים במי השתייה?

·       חיידקים ווירוסים:

בעוד שרוב מערכות טיהור המים משתמשות בכימיקלים, כמו כלור, כדי להרוג חיידקים ווירוסים. מזהמים אלה עדיין מסוגלים לשרוד. בנוסף, מים מבאר או מקור אחר שאינו עירוני עלולים להיות מזוהמים בחיידקים ווירוסים ולגרום לזיהום סביבתי. מכשיר לטיהור מים, עם מסנן לתמי 4, עם פילטר לתמי 4, יכול לסנן את המזהמים הללו, ומסייע להפוך את המים לבריאים וטעימים יותר לשתייה.

·       כימיקלים:  

האיכות הכימית של מי השתייה בישראל מעוגנת בתקנות שפורסמו בשנת 1974 שעודכנו בשנת 2013. התקנות מפרטות את מינון ריכוזים מקסימאליים מותרים עבור יותר מ-90 מזהמים כימיים, ובהם מתכות, חומרי הדברה, רדיונוקלידים ומזהמים תעשייתיים אורגניים. כפי שצוין, מי שתיה מכילים כימיקלים כגון כלור, כלוראמינים ופלואוריד. כימיקלים אלו מוזרמים למים כדי להרוג חיידקים ומזהמים אחרים, אך הם יכולים גם לתת למים טעם וריח לוואי. מכשיר לטיהור מים יכול להסיר את הכימיקלים הללו, ולשפר את הטעם והריח של המים.

·       מתכות כבדות:

בנוסף לכימיקלים, חיידקים ווירוסים, מים עלולים להיות נגועים במתכות כבדות כמו עופרת וכספית עקב זיהום תעשייתי או שטיפת צינורות. חומרים אלה עלולים לגרום לנזק בריאותי, במיוחד עבור ילדים ונשים בהריון. מכשיר לטיהור מים, עם מסנן לתמי 4, יכול להסיר מתכות כבדות מהמים, מה שיהפוך אותם בטוחים יותר לשתייה.

 

על טעם וריח אפשר להתווכח

בנוסף להסרת מזהמים, מכשיר לטיהור מים יכול גם לשפר את הטעם והריח של מי הברז. תהליך הכשרת מי שתייה כולל שימוש בכימיקלים שמעניקים למים טעם וריח לא נעימים. מכשיר בייתי לטיהור מים, בעל פילטר לתמי 4, יכול להסיר את הכימיקלים הללו, ולשפר את הטעם והריח של המים.

 

שיטות לסינון מים:

ישנם מספר סוגים של מכשירים לטיהור מים זמינים לשימוש ביתי, כל אחד מהם נועד לתת מענה לסוגים ספציפיים של מזהמים. סוגים נפוצים של מנגנונים לטיהור מים כוללים:

·       מסנני פחמן:

מסנני פחמן הם אחד מהסוגים הנפוצים ביותר של מסננים למכשירי טיהור מים לשימוש ביתי. הם פועלים על ידי העברת המים דרך מצע של פחם אקטיבי, הסופג מזהמים וזיהומים. מסנני פחמן יעילים בהסרת מגוון רחב של מזהמים, כולל חיידקים, וירוסים, כימיקלים ומתכות כבדות. הם זולים יחסית וקלים לתחזוקה, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור משקי בית רבים.

·       מערכות אוסמוזה הפוכה:

מערכות אוסמוזה הפוכה משתמשות בקרום חדיר למחצה כדי להסיר מזהמים מהמים. הם יעילים בהסרת מגוון רחב של מזהמים, כולל חיידקים, וירוסים, כימיקלים ומתכות כבדות. עם זאת, הם עלולים להיות יקרים להתקנה ולתחזוקה, והם עלולים לבזבז הרבה מים. מערכת אוסמוזה הפוכה מורכבת ממספר רכיבים: קרום חדיר למחצה, האחראי על סילוק מזהמים מהמים. הוא עשוי מחומר מיוחד המאפשר מעבר מולקולות מים, אך חוסם מזהמים. מסנן קדם, הוא שכבת חומר המונחת בקדמת הקרום כדי להסיר חלקיקים גדולים מהמים לפני שהם מגיעים לקרום. זה עוזר להגן על המסנן ולהאריך את אורך השימוש בו. מרכיב נוסף הוא מיכל אגירה המשמש לאחסון המים המטוהרים. למערכות אוסמוזה הפוכה מסוימות יש מיכל קטן המאחסן כמה ליטרים של מים, בעוד שלאחרות יש מיכל גדול יותר שיכול לאחסן כמה מאות ליטרים.

·       מטהרי מים עם נורת UV:

מטהרי מים עם נורת UV, משתמשים בקרינת UV (על סגול), כמו נורה לתמי 4, כדי להרוג חיידקים ווירוסים במים. קרינה על סגולה, המהווה סוג של קרינה אלקטרומגנטית בעלת אורך גל הקצר יותר מאשר אור הנראה לעין. כאשר המים נחשפים לקרינה זאת, כאשר משתמשים, לדוגמה בנורה לתמי 4, היא  פוגעת ב-DNA של כל המיקרואורגניזמים הנמצאים במים, ומקשה עליהם להתרבות ולשרוד. זה למעשה הורג או משבית מגוון רחב של מיקרואורגניזמים מזיקים, כולל חיידקים, וירוסים ופרוטוזואה (מיקרואורגניזם חד-תאי), שעלולים לגרום למחלות אם הם נשתים. טיהור מים באמצעות קרינת UV היא שיטה בטוחה ונטולת כימיקלים לסינון מים. כמו כן, היא יעילה וקלה לשימוש. שיטה זו נמצא בשימוש נרחב במגוון אפיקים, כולל טיהור מי שתייה, טיפול בשפכים וסטריליזציה של ציוד מעבדה. עם זאת, מטהרי מים עם נורת UV יעילים בהסרת מזהמים אלו, אך אינם יעילים בהסרת כימיקלים או מתכות כבדות. מסנני UV, עם סנן ונורה לתמי 4, נחשבים לזולים יחסית וקלים לתחזוקה, אבל הם מצריכים חשמל כדי לפעול.

·       מערכות זיקוק:

מערכות זיקוק (דיסטילציה) פועלות על ידי חימום מים עד שהם הופכים לאדים, שנאספים ואז מתעבים בחזרה לנוזל. תהליך זה מסיר את רוב המזהמים מהמים, כולל חיידקים, וירוסים, כימיקלים ומתכות כבדות. עם זאת, מערכות זיקוק עשויות להיות יקרות להתקנה ולתחזוקה, והן יכולות להיות איטיות, וייקח מספר שעות לייצר כמות קטנה של מים.

·       מסנן מים

מסנני מים, כמו מסנן מים לתמי 4, מטהרים את המים לשימוש ביתי. ישנם סוגים רבים ושונים של מסנני מים זמינים, כל אחד נועד לתת מענה לסוגים ספציפיים של מזהמים ולענות על צרכים שונים. פילטר לתמי 4 הוא הוא אחד הפתרונות האפשריים בקטגוריה זאת.

כך פועל מסנן מים במכשיר ביתי לטיהור מים:

מי הברז נשאבים למכשיר טיהור המים שם ממקום מסנן או פילטר מים. המסנן נועד להסיר מזהמים וזיהומים. מסנן זה, כמו פילטר לתמי 4, יכול להיות מצע של פחם אקטיבי, קרום חדיר למחצה או שילוב של חומרים שונים. כשהמים עוברים את הסינון, מזהמים וזיהומים נספגים, נלכדים או מוסרים מהמים בדרך אחרת. לאחר מכן המים המטוהרים מוכנים לשתיה. יש צורך להחליף, מדי פעם, את המסנן המזוהם כדי לשמור על יעילות הסינון.

 

סנן ונורה לתמי 4

כפי שתיארנו, למסננים שונים יש יתרונות וחסרונות ולכן דרך אחת לצמצם את החסרונות היא לשלב סנן ונורה לתמי 4. שילוב זה של מסנן פחם אקטיבי עם נורה לתמי 4 מגביר את רמת הטוהר של המים. לדוגמה, נורה לתמי 4 אינה יעילה בסינון מתכות או כימיקלים אך מסנן עם פחם אקטיבי יכול להתמודד עם מזהמים אלה. במובן זה סנן ונורה לתמי 4 מחפים זה על זה וכן מצמצמים משמעותית את האפשרות של חדירת כמות מסוכנת של מזהם לכוס המים של לקוח הקצה.

 

מגוון רחב של מסננים

הצורך שמרגישים רבים להשתמש במסנן לתמי 4 הוא מובן ואף גבר בעקבות מגפת הקורונה העולמית לאחר הדיווחים כי הנגיף נמצא במים. כמו כן, הורים לילדים חוששים לחשוף את ילדיהם למים ברז לא מסוננים גם בגלל ריבוי הדיווחים על זיהום סביבתי. אך כאשר יש צורך למוצר מסוים, חשוב שיהיה גם גיוון. היכולת לבחור בין נורה לתמי 4 לאלה שמעדיפים מסנני UV לבין אלה המעוניינים במסנני פחם אקטיבי, מאפשרת להתמודד עם מזהמים שונים. כמו כן השילוב בין מסנן פחם אקטיבי ונורה לתמי 4 נועד לאלה המעוניינים בהגנות כפולות על מי השתייה שלהם. האופציות השונות מאפשרות גם להציע פתרונות בטווח רחב של מחירים ובהתאם להעדפות האישיות.

5/5 - (31 votes)
אהבתם שתפו:
צריכים תיקון לתמי 4 או אלקטרה בר ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות סינון מים, אנו מייצרים ומייבאים פילטרים מים למגוון רחב של ברי מים ומספקים שירותי טכנאי בר מים למגזרים שונים כמו לקוחות פרטים, קמעונאות, מזון, מאפיות, בתי אריזה, תרופות ועוד.

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3360891

מידע נוסף
טוחן אשפה - טיפים והמלצות 2023

טוחן אשפה – טיפים והמלצות 2023

הגענו להיות תלויים בטוחן האשפה בתור סוס העבודה של המטבח. טוחן האשפה, שהומצא בשנת 1927 על ידי ג'ון האמס, נותר עקבי למדי בעיצובו, אך גדל

מסנן לתמי 4

מסנן לתמי 4

מהו פחם פעיל וכיצד הוא מסנן מים? פחם מופעל על ידי חום או קיטור. תהליך ההפעלה פותח את הנקבוביות של מסנן פחם, מגדיל את שטח

פילטר תמי 4

חנות פילטרים

שיווק מערכות סינון מים, יבוא פילטרים למים מערכות טיהור מים , אוסמוזה הפוכה, מסנן מים ביתי, יבואן מסננים למים לכל סוגי מטהרי מים

שווה קריאה
מסנן לתמי 4
מסנן לתמי 4

מהו פחם פעיל וכיצד הוא מסנן מים? פחם מופעל על ידי חום או קיטור. תהליך ההפעלה פותח את הנקבוביות של מסנן פחם, מגדיל את שטח

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן