טוחן אשפה – טיפים והמלצות 2023

אקווה טל - פילטר לתמי 4 | מסנן לתמי 4 | סנן אלקטרה בר - יצור ושיווק מסננים
טוחן אשפה - טיפים והמלצות 2023

הגענו להיות תלויים בטוחן האשפה בתור סוס העבודה של המטבח. טוחן האשפה, שהומצא בשנת 1927 על ידי ג'ון האמס, נותר עקבי למדי בעיצובו, אך גדל בשימוש עד כדי הפיכתו למכשיר נדרש כמעט בכל מטבח. 

איך עובד טוחן אשפה

טוחן אשפה מותקן לצד התחתון של כיור ומיועד לאיסוף פסולת מזון מוצקה בתא טחינה. כאשר אתה מפעיל את השלכת, דיסק מסתובב, או צלחת אימפלר, מסתובב במהירות, ומכריח את פסולת המזון אל הקיר החיצוני של תא הטחינה. זה מרסק את המזון לחתיכות זעירות, שלאחר מכן נשטפות במים דרך חורים בדופן החדר. בעוד לסילוק יש שתי "שיניים" מתכת קהות, הנקראות אימפלרים, על לוחית האימפלר, אין להם להבים חדים, כפי שנהוג להאמין.

דברים שלעולם לא כדאי לשים לפח אשפה

טוחן אשפה שלך שונה מפח האשפה שלך בפועל. לא כל שאריות המזון והנוזלים נועדו להיות מוזגים לרשותכם. כדי למנוע סתימות וריבות לסילוק, חשוב ללמוד אילו מזונות עדיף להשאיר לפח ולמה נועד טוחן אשפה לשמש. באופן כללי, אסור להכניס שאריות מזון קשות או סיביות, קליפות תפוחי אדמה, שומן ושמן, וחרצנים וחפצים קשים אחרים.

פתרון בעיות בטוחן אשפה

פתרון תקלות קטן של בעיות טוחן אשפה נפוצות יכול לחסוך לך מאות שקלים בקריאות שירות או רכישה מיותרת של יחידה חדשה. רוב בעיות הסילוק קשורות למנוע תקוע. אשר קל לתקן, אך התעלמות מחסימה והפעלה חוזרת של היחידה עלולה לשרוף את המנוע .

תיקון טוחן אשפה סתום

סתימות נגרמות לרוב על ידי מזון לא תקין, כגון שומן, קליפות תפוחי אדמה או מזונות קשים לטחינה יורדים לסילוק. סתימות יכולות להופיע בטוחן עצמו, אך בדרך כלל, הם מופיעים בצינור הניקוז במורד הדרך. הדרך הטובה ביותר למנוע סתימות היא להרחיק את שאריות הבעיה ולהכניס אותן לפח במקום. כמו כן, זכור לשמור אותו נקי .

בחירת טוחן אשפה

בחירת טוחן אשפה חדש יכולה להיות פשוטה או מפורטת ככל שתרצו. אתה יכול לצאת למרכז הביתי המקומי שלך או לחנות מוצרי חשמל ולאסוף דגם סטנדרטי שככל הנראה ישרת את הצרכים שלך בסדר גמור. מצד שני, אתה יכול לחקור את התכונות הנוספות העדכניות ביותר המוצעות בחלק מהשירותים, כגון תאי שחיקה מפוארים מנירוסטה או בידוד נוסף להפחתת קול, ולצמצם אותו לדגם עם הפעמונים והשריקות הנכונות.

התקנת טוחן אשפה

התקנת טוחן אשפה היא פשוטה למדי, אך דורשת כמה כישורי אינסטלציה וחיווט חשמלי בסיסיים מאוד. רוב בעלי הבתים השימושיים יכולים להתקין טוחן חדש תוך מספר שעות.  

טוחן אשפה

טוחן אשפה הוא הכרחי אם אתה הולך להחליף כיור או טוחן אשפה תקול. בדגמי טוחני אשפה רבים, ניתן לשחרר במהירות את יחידת המנוע (החלק הכבד) ממכלול הכיור ולהניח אותה בצד כדי לפשט את שאר הפירוק וההסרה.

כל המצבים שונים, אז אם אתה בודק דגמים של טוחני אשפה, שים לב היטב לשקעים, לספק הכוח ולפרטים ספציפיים אחרים של מערך הכיור והמטבח שלך. פרטים אלו יקבעו איזה סוג של טוחן אשפה ייתכן שתוכל לקבל, וכמה פשוט (או קשה) ההתקנה והתיקונים יהיו.

שאלות נפוצות

  • מה אורך החיים של טוחן אשפה?

טוחן אשפה שורד בדרך כלל בין 8 ל-12 שנים. כדי לקבל את תוחלת החיים הארוכה ביותר של מכשיר זה, השתמש בו לפי הוראות היצרן.

  • האם צריך לשמור על טוחן אשפה?

שמור על טוחן אשפה שלך פעיל על ידי טיפול טוב בו. הפעל אותו לעתים קרובות, השתמש במים קרים, כל מזון שיורד לטוחן צריך להיות חתיכות קטנות ולא גדולות, ולנקות אותו לפחות כל שבועיים.

  • איך מוציאים את הריחות המסריחים מטוחן אשפה?

לימונים ופירות הדר אחרים, כגון ליים ותפוזים, הם דרך מצוינת להיפטר מאותם ריחות לא רצויים ומצחינים שנמצאים בטוחן אשפה שלך. חותכים את הפירות לפרוסות, הניחו אותם לפח והפעילו אותו.

 

5/5 - (13 votes)
אהבתם שתפו:
צריכים תיקון לתמי 4 או אלקטרה בר ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות סינון מים, אנו מייצרים ומייבאים פילטרים מים למגוון רחב של ברי מים ומספקים שירותי טכנאי בר מים למגזרים שונים כמו לקוחות פרטים, קמעונאות, מזון, מאפיות, בתי אריזה, תרופות ועוד.

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3360891

מידע נוסף
מסנן לתמי 4

מסנן לתמי 4

מהו פחם פעיל וכיצד הוא מסנן מים? פחם מופעל על ידי חום או קיטור. תהליך ההפעלה פותח את הנקבוביות של מסנן פחם, מגדיל את שטח

פילטר תמי 4

חנות פילטרים

שיווק מערכות סינון מים, יבוא פילטרים למים מערכות טיהור מים , אוסמוזה הפוכה, מסנן מים ביתי, יבואן מסננים למים לכל סוגי מטהרי מים

שווה קריאה
מסנן לתמי 4
מסנן לתמי 4

מהו פחם פעיל וכיצד הוא מסנן מים? פחם מופעל על ידי חום או קיטור. תהליך ההפעלה פותח את הנקבוביות של מסנן פחם, מגדיל את שטח

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן